شادمانی بی سبب ...

متن مرتبط با «انگار» در سایت شادمانی بی سبب ... نوشته شده است

انگار دوباره اومده سراغم !

  • نیلوبلاگ

    واقعا این تنهایی داره منو اذیت میکنه ...من ادم ضعیفی هستم از وابستگی به کسی میترسم و از درد تنهایی هم دارم میمیرم حقیقتا ... قبلا خانوادم خیلی کنارم بودن الان چی؟؟ دائم تو یک طبقه جدا زندگی میکنم و گاهی برای شام یا ناهار پیش خانواده ام  حتی حس میکنم توجه مامان هم کاملا بهم یک هزارم شده ... با بابا بحثم شده و مکالمه های طولانیمون ک از هر دری بود بود به مکالمه های تک کلمه تبدیل شده ... مامان هم تازگیا معمولا  هر هفته یا هر دوفته یکبار  دو سه روزی نیست و تهرانه ... داداشم نیست و حوصل...

    ادامه مطلب