شادمانی بی سبب ...

متن مرتبط با «دیگست» در سایت شادمانی بی سبب ... نوشته شده است

سرمای زمستون یچیز دیگست:))

  • نیلوبلاگ

    سلام من این وبلاگ رو ساختم تا خاطرات و دل نوشته هامو بنویسم و یه جا داشته باشمشون . تو بیشتر حرفایی که نمیشه با کسی گفت ...اجایی که بتونم مطلب میزارم ...اگه خوندید هم امیدوارم کسی براش بد نباشه ... ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــچــه لــَحظـه ے دردآوریــه ...اون لـَحــظه کـه میپـُرسـه خوبــے ؟پـَنـج خـَط تـایپ میکـُنے ولــے بجـاے" Enter "هــَمـه روپـاکـــ میکـُنـے ومینـِویسـے خوبـَم ... تـوچــطورے ؟...

    ادامه مطلب