شادمانی بی سبب ...

متن مرتبط با «مودی» در سایت شادمانی بی سبب ... نوشته شده است

بشدت مودی شدم

  • نیلوبلاگ

    حالا که از دلخوری هام نوشتم و کلی گریه کردم احساس بهتری دارم فکر کنم دیوانه شدم یا شاید تنهایی زیادی بهم فشار اورده شت اما الان خوبم  مودی شدم :/ ادامه میدم ...  نمیزارم هیچی جلومو بگیره:) دوتا پست قبلی که ب طرز وحشتناکی چس ناله کرده بودم و از صفحه برداشت:)) باید برم تیمارستان و مدتی بستری شم بهترین کار ممکنه:)) بخوانید...

    ادامه مطلب