
حالا که از دلخوری هام نوشتم و کلی گریه کردم احساس بهتری دارم فکر کنم دیوانه شدم یا شاید تنهایی زیادی بهم فشار اورده شت اما الان خوبم مودی شدم :/ ادامه میدم ... نمیزارم هیچی جلومو بگیره:) دوتا پست قبلی که ب طرز وحشتناکی چس ناله کرده بودم و از صفحه برداشت:)) باید برم تیمارستان و مدتی بستری شم بهترین کار ممکنه:)) بخوانید...
ادامه مطلب