بله درست بود ...من تونستم با درس خوندن مهارش کنم:) تمام تلاشمو میکنم که نیاد سراغم ... درس خوندن تنها راه نجات یا شاید تنها راه فرار منه ... از خودم راضی ام که حداقل تونستم اینکارو کنم و بهش فکر نکنم بخوانید...