بله درست بود ...
من تونستم با درس خوندن مهارش کنم:)
تمام تلاشمو میکنم که نیاد سراغم ...
درس خوندن تنها راه نجات یا شاید تنها راه فرار منه ...
از خودم راضی ام که حداقل تونستم اینکارو کنم و بهش فکر نکنم
شادمانی بی سبب ......ما را در سایت شادمانی بی سبب ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 88