آدم ها با دلایل خاص خودشان به زندگی ما وارد می شوند
و با دلایل خاص خودشان از زندگی ما می روند ..
نه از آمدن ها زیاد خوشحال باش، نه از رفتن ها زیاد غمگین ..
تا هستند دوستشان داشته باش به هر دلیلی که آمده اند به هر دلیلی که هستند بودنشان را دوست داشته باش بی هیچ دلیلی ..
شادمانی های بی سبب، همین دوست داشتن های بی چون و چراست ..
نیکی فیروزکوهی
ما را در سایت شادمانی بی سبب ... دنبال میکنید
برچسب: شادمانی بی سبب,شادماني بي سبب,شادمانی بی سبب می گویند,شادمانی های بی سبب,یادت بخیر شادمانی بی سبب,مردم به آن شادمانی بی سبب میگویند,کتاب شادمانی بی سبب, نویسنده: بازدید: 202