دیشب کلا بیدار بودم ...
شب و روزم دوباره عوض شده ...
اینو خیلی دوست دارم ...
قشنگیش این بود که تا صبح بارون فوق و العاده ای اومد...
چه خوبه شب بیداری ...
ما را در سایت شادمانی بی سبب ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 161 تاريخ: جمعه 4 فروردين 1396 ساعت: 15:56