تو این چند شب که کلا بیدار بودم امروز و شب رو خودم رو از درس معاف کردم ...
یه حسی دارم به این شکل که تو هیچی نخوندی هنوز هیچییی
و همینطور هم هست:|
ما را در سایت شادمانی بی سبب ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 178 تاريخ: يکشنبه 6 فروردين 1396 ساعت: 4:09