چه کنم!

خرید بک لینک

جریان زیاد است ... ولی حس تایپ نیست ...

دیشب فوق العاده بود @_@

من ... پسرخاله جان شیطوون ... و نرگس جان که اگه ندونی فکر میکنی پسره ...

عالی بود با این دوتا:))

بعد جریان هارو مینویسم ...

از کلاس اومدم ...بسی خسته ..کوفته

خواب دارم

ولی امتحان ریاضی هم دارم

و مثل همیشه هیچی نخوندم:|


شادمانی بی سبب ......

ما را در سایت شادمانی بی سبب ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 170 تاريخ: دوشنبه 28 فروردين 1396 ساعت: 11:56

صفحه بندی