جریان زیاد است ... ولی حس تایپ نیست ...
دیشب فوق العاده بود @_@
من ... پسرخاله جان شیطوون ... و نرگس جان که اگه ندونی فکر میکنی پسره ...
عالی بود با این دوتا:))
بعد جریان هارو مینویسم ...
از کلاس اومدم ...بسی خسته ..کوفته
خواب دارم
ولی امتحان ریاضی هم دارم
و مثل همیشه هیچی نخوندم:|
ما را در سایت شادمانی بی سبب ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 170