اخه درس رستم!!

خرید بک لینک

به هیچ وجه علاقه ای به خواندن درس های فارسی که مربوط به رستم

میشود را دوست ندارممممم

اصلا رغبت نمیکنم بخونمش


هیچی به ذهنم نمیرسه :|

امشب میخوام بخوابم که فردا زیست بخونم

البته فکر کنم نهایت بتونن نیم ساعت بخوابم:|

شادمانی بی سبب ......

ما را در سایت شادمانی بی سبب ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 188 تاريخ: دوشنبه 28 فروردين 1396 ساعت: 11:56

صفحه بندی