به هیچ وجه علاقه ای به خواندن درس های فارسی که مربوط به رستم
میشود را دوست ندارممممم
اصلا رغبت نمیکنم بخونمش
هیچی به ذهنم نمیرسه :|
امشب میخوام بخوابم که فردا زیست بخونم
البته فکر کنم نهایت بتونن نیم ساعت بخوابم:|
ما را در سایت شادمانی بی سبب ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 188