کمی آهسته تر ...

خرید بک لینک

نه اهنگی

نه صدایی

نه سکوتی

نه خوابی

نه بیدار بودنی

نه کنار کسی بودنی

نه ...

هیچ چیز ارامم نمیکند

خدایا کاری کن

دلم حالش بد است

روح و روانم مرده است

دیگر بدتر از اینش مکن

جانم دارد جان میدهد ...

چه تاوانیست !

تاوان بد بودنم!

باشد قبول ... میدانم

زیاد بد بودم ...

خداوندا باشد

میکشم این تاوان را

فقط یکم آهسته تر ..

آخر نفس کم اوردم ...

کمی آهسته تر

شادمانی بی سبب ......

ما را در سایت شادمانی بی سبب ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 181 تاريخ: دوشنبه 28 فروردين 1396 ساعت: 11:56

صفحه بندی