پاییزتون زیبا...^_^

خرید بک لینک


پاییزنمیدونم الان باید بگم شروع شده یا نه:))
ولی خب
از خدا میخوام
که براتون پاییزی
پر از شادی
پر از عشق
پر از مهربونی
پر از دوستی
پر از صفا
و از همه مهم تر
پر از صداقت
داشته باشین
امیدوارم اونایی که مدرسه میرن
بهترین سال مدرسشون باشه
بهترین هارو براتون میخوام ...
فصل جدید به شادی براتون^_*
___________________


آدم ها همه ماهند،
نیمه تاریک شان را
به دیگران نشان نمی دهند!
آدم ها ماهند...

#عباس_معروفی



شادمانی بی سبب ......

ما را در سایت شادمانی بی سبب ... دنبال می‌کنید

برچسب: پاییزتون زیبا, نویسنده: بازدید: 191 تاريخ: يکشنبه 18 مهر 1395 ساعت: 1:38

صفحه بندی