یه وقت هایی ... !

خرید بک لینک

آدم یک وقت هایی ،

خودش را برای همیشه جا می گذارد!

مثلا روی پله های کثیف محل کاری که محترمانه اخراج شده،

نیمکت های چوبی سبز رنگ یک کافه ،

رو به روی ویترین مغازه ای توی قیطریه،

کوچکترین کلاس دانشکده،

خیابانی که آخرین خداحافظی هایش را کرده !

کوچه ای که هفت تا سیزده سالگی اش را در آن بزرگ شده،

پنجره ی خانه ی دختری که اولین عشقش را مال خودش کرده،

و بعد از آن هر وقت که از آنجا می گذرد ،

با دیدن ِ خود تنهای خسته اش ،

دهانش تلخ می شود ،

وبغض !

از گلویش بالا می آید.

آدم،

یک وقت هایی !

یک جاهایی ،

خودش را جا می گذارد .

آن نیمه از خودش را که در مقابل فراموشی مقاوت می کند ،

می اندازد همان گوشه کنار

و برای همیشه می رود ...

#الهه_سادات_موسوی

شادمانی بی سبب ......

ما را در سایت شادمانی بی سبب ... دنبال می‌کنید

برچسب: یه وقتایی که تنهایی خدا عاشق ترت کرده,یه وقتایی,یه وقت هایی هست,یه وقت هایی باید رفت,میدونم که یه وقتایی دلت میگیره از کارم, نویسنده: بازدید: 218 تاريخ: يکشنبه 18 مهر 1395 ساعت: 1:38

صفحه بندی