این ماله منه

خرید بک لینک

هرکار ک میکنم خوابم نمیبره

هر وقت که بشکنم

هر وقت ک طعم شکست رو بچشم

گریم نمیاد

الانم شکسته ام

خیلی سخت

گریم نمیاد

اصلا ...

ولی خوابمم نمیبره ...

چند روز پیش بود ک خواستم بیام یه پست کوتاه بزارم ...

این بود

(راستی گفته بودم ک تازگیا عاشق خنده هاش شدم!)

ولی خب

اشتباه بود

دلم نمیخواد اینجور باشه

راستش اولین باره ولی اصلا دلم نمیخواد این شکست رو بپذیرم

دوست دارم مثل یه دختر بچه ی لجباز

پاهامو محکم بکوبم زمین

با صدای بلند گریه کنم

و بگم

*این ماله منه*

اما اینا خیالی بیش نیست ...

چون اون قبلا برا یکی دیگه شده ...


#واگویه

شادمانی بی سبب ......

ما را در سایت شادمانی بی سبب ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 189 تاريخ: پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 2:32

صفحه بندی