هرکار ک میکنم خوابم نمیبره
هر وقت که بشکنم
هر وقت ک طعم شکست رو بچشم
گریم نمیاد
الانم شکسته ام
خیلی سخت
گریم نمیاد
اصلا ...
ولی خوابمم نمیبره ...
چند روز پیش بود ک خواستم بیام یه پست کوتاه بزارم ...
این بود
(راستی گفته بودم ک تازگیا عاشق خنده هاش شدم!)
ولی خب
اشتباه بود
دلم نمیخواد اینجور باشه
راستش اولین باره ولی اصلا دلم نمیخواد این شکست رو بپذیرم
دوست دارم مثل یه دختر بچه ی لجباز
پاهامو محکم بکوبم زمین
با صدای بلند گریه کنم
و بگم
*این ماله منه*
اما اینا خیالی بیش نیست ...
چون اون قبلا برا یکی دیگه شده ...
#واگویه
ما را در سایت شادمانی بی سبب ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 189